Potrivit prevederilor Ordinului MFP nr.1154/2014, ANAF a lansat doua servicii noi “Spaţiul privat virtual” si ‘’ Buletinul informativ fiscal ‘’ , la care persoanele fizice vor avea acces numai incepand cu data de 01.01.2015.
Prin intermediul “Spaţiului privat virtual” persoanele fizice pot :
- transmite organului fiscal cereri, inscrisuri si documente;
- obtine la cerere:
- Situatia proprie a obligatiilor fiscale de plata
- Situatia contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajatori
- Acte administrative fiscale emise in forma electronica de catre organele fiscale,
incepand cu Deciziile de impunere anuala aferente veniturilor realizate incepand cu anul 2013 si emise dupa data de 1 septembrie 2014.
Prin serviciul “Buletin informativ fiscal” persoanele fizice au acces la urmatoarele informatii publice fiscale:
- Calendarul obligatiilor fiscale
- Noutati legislative
- Ghiduri fiscale
- Campanii derulate
- Comunicate de presa
Pentru a putea beneficia de serviciile mai sus amintite, persoanele fizice trebuie sautilizeze aplicaţia de înregistrare utilizatori, accesand link-ul: Înregistrare persoane fizice de pe site-ul www.anaf.ro .
Pentru a sesiza orice problemă de natură tehnică se acceseaza adresa de email:
admin.portal@mfinante.ro
Sursa: AJFP Cluj