Corectarea erorilor materiale din inregistrarile in registrul comertului – documente necesare

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Potrivit ONRC, se poate solicita îndreptarea erorilor materiale în următoarele cazuri:

  • În cazul constatării de erori materiale în cuprinsul cererilor de înregistrare ori al actelor depuse la ORCT;
  • În cazul erorilor materiale constatate în cuprinsul certificatelor de înregistrare sau certificatelor constatatoare de autorizare sau în certificatele de înscriere de menţiuni;
  • În cazul erorilor cuprinse în rezoluţiile directorului ORCT;
  • În cazul erorilor din baza de date;

Documente necesare:

  • Cererea de îndreptare erori materiale pentru persoanele fizice – formular sau pentru persoanele juridice –formular  în registrul comerţului a menţiunilor prevăzute mai sus va fi însoţită de:
  • Documentele doveditoare ale erorii/actul rectificator;
  • Dacă este cazul:

-certificatul de înregistrare/certificatul constatator de autorizare/certificatul de înscriere de menţiuni;

-avizele prealabile prevăzute de legile speciale (original);

-împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original);

  • Dovezile privind plata tarifului legal – detalii:
  • După caz, tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.

Sursa: ONRC

Autor articol: Diana Dragomir, economist, profil Linkedin -click aici-

Articole similare