Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Potrivit ONRC, se poate solicita îndreptarea erorilor materiale în următoarele cazuri:
- În cazul constatării de erori materiale în cuprinsul cererilor de înregistrare ori al actelor depuse la ORCT;
- În cazul erorilor materiale constatate în cuprinsul certificatelor de înregistrare sau certificatelor constatatoare de autorizare sau în certificatele de înscriere de menţiuni;
- În cazul erorilor cuprinse în rezoluţiile directorului ORCT;
- În cazul erorilor din baza de date;
Documente necesare:
- Cererea de îndreptare erori materiale pentru persoanele fizice – formular sau pentru persoanele juridice –formular în registrul comerţului a menţiunilor prevăzute mai sus va fi însoţită de:
- Documentele doveditoare ale erorii/actul rectificator;
- Dacă este cazul:
-certificatul de înregistrare/certificatul constatator de autorizare/certificatul de înscriere de menţiuni;
-avizele prealabile prevăzute de legile speciale (original);
-împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original);
- Dovezile privind plata tarifului legal – detalii:
- După caz, tariful de publicare în Monitorul Oficial, Partea a IV-a.
Sursa: ONRC
Autor articol: Diana Dragomir, economist, profil Linkedin -click aici-