Ce documente sunt necesare pentru obtinerea certificatului de atestare fiscala si de cazier fiscal ?

  • Inscrie-te ACUM la newsletterul GRATUIT Contzilla.ro
  • All Inclusive - toate lucrarile de specialitate - Click AICI!
  • Eliberarea certificatului de atestare fiscală

     În vederea obținerii unui certificat de atestare fiscală este necesară depunerea formularului – cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală – click aici.

    Certificatul de atestare fiscală este valabil 30 de zile de la data emiterii.

    Eliberarea certificatului de cazier fiscal

    În vederea obținerii certificatului, contribuabilii trebuie să depună/prezinte următoarele:

     – cererea de eliberare a certificatului de cazier fiscal – formular 502;

    – actul de identitate al reprezentantului legal/împuternicitului;

     – împuternicire/împuternicire avocaţială/mandat, în cazul în care cererea de eliberare/certificatul de cazier fiscal este solicitat/ridicat de împuternicit/avocat/angajat al societăţii;

     – documentul care atestă calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice.

    Certificatul de cazier fiscal este valabil 30 de zile de la data emiterii şi numai în scopul în care a fost eliberat.

    Articole similare

  • Autor: Delia Mircea
  • Profil Google Plus Delia Mircea

  • Articole similare

    Comments are closed.

    Distribuie acest articol: