Certificatul privind atestarea impozitului platit de nerezidenti

  • Inscrie-te ACUM la newsletterul GRATUIT Contzilla.ro
  • All Inclusive - toate lucrarile de specialitate - Click AICI!
  • Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

    Art. 232 din Codul fiscal prevede ca orice nerezident poate depune o cerere la organul fiscal competent, prin care va solicita eliberarea certificatului de atestare a impozitului plătit către bugetul de stat iar organul fiscal competent are obligația de a elibera certificatul de atestare a impozitului plătit de nerezidenți.

    Forma cererii și a certificatului de atestare a impozitului plătit de nerezident, precum și condițiile de depunere, respectiv de eliberare se stabilesc prin norme.

    Modelul cererii este prezentat in anexa 9 din Ordinul ministrului finantelor publice nr 583 / 2016 .

    Pentru a se elibera “Certificatul privind atestarea impozitului plătit în România de persoane juridice străine“, se anexează la cererea pentru eliberarea certificatului, copii ale documentelor prin care se face dovada realizării venitului şi a plăţii impozitului datorat de persoana juridică străină, solicitate de organele fiscale (de exemplu, facturi, contracte, dispoziţii de plată valutare externe, ordine de plată a impozitelor şi alte documente care pot fi utile organului fiscal pentru atestarea impozitului plătit în România de persoanele juridice străine).

    În situaţia în care s-au aplicat prevederile convenţiei de evitare a dublei impuneri, se va anexa şi copia legalizată a certificatului de rezidenţă fiscală al persoanei juridice străine, însoţită de o traducere autorizată în limba română.



    Articole similare

  • Autor: Delia Mircea
  • Profil Google Plus Delia Mircea

  • Articole similare

    Comments are closed.

    Distribuie acest articol: