Contabilitatea in Horeca -live, cu Gabriela Jeler

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Contabilitatea in Horeca este tema Pastilei de contabilitate din data de 14 octombrie, eveniment live care a avit-o ca invitata pe Gabriela Jeler, expert contabil, consultant fiscal si auditor financiar, fondatoare Jeler si asociatii.

Am discutat despre

  • Care sunt particularitățile contabilității în domeniul HORECA față de alte domenii de activitate?
    Este domeniul HORECA mai complicat din punctul de vedere al ținerii contabilității?
    De ce se evită adesea preluarea de clienți din această zonă?
  • În practică, unul dintre aspectele neglijate este ținerea gestiunii într-un restaurant.
    Cum trebuie să fie ținută gestiunea în cazul în care există bucătărie, bar, cafenea, activitate de delivery sau organizare de evenimente?
  • Ce documente se utilizează în gestiunea HORECA?
  • Din punct de vedere al ținerii contabilității, care ar fi cea mai bună „rețetă” pentru evidența contabilă a stocurilor unui restaurant? Ar trebui ținută evidența cantitativ și valoric sau doar valoric? Este mai potrivit inventarul permanent sau cel intermitent?
  • Este obligatorie evidența producției în cazul unui restaurant?
  • Care sunt principalele provocări în contabilitatea salariilor și a personalului din HORECA?
  • În privința stocurilor de alimente din restaurante, pot apărea pierderi din cauza expirării produselor, risipei alimentare, furturilor etc. Care este tratamentul fiscal al acestor cheltuieli și al TVA-ului aferent?
  • Cum se poate organiza evidența încasărilor într-un restaurant, având în vedere că pot exista încasări în numerar, cu cardul, tichete de masă sau prin platforme de delivery? Cum se contabilizează aceste tipuri diferite de încasări?
  • Recomandări practice pentru micii antreprenori din domeniul HORECA în ceea ce privește contabilitatea

Inregistrarea evenimentului poate fi urmarita aici:

Articole similare

Comentariul tau aici