Cum functioneaza o transmitere automata a facturilor in Reteaua SmartBill ?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Cea mai noua facilitate lansata de SmartBill vizeaza transmiterea automata intr-o retea, intre utilizatori ai aplicatiei, a facturilor, astfel incat, cel care primeste factura (cumparatorul) sa o poata prelua automat in gestiunea sa.
Ne-am propus sa testam aceasta functionalitate intre doua firme – una care emite o factura de servicii contabilitate si o alta firma, beneficiara acestor servicii.


Cum functioneaza?

Perspectiva furnizorului

In gestiune, atunci cand furnizorul emite o factura, in momentul in care actioneaza butonul trimite clientului va avea optiunea de trimitere in Reteaua SmartBill.

Optiunea de trimitere in retea este setata implicit, aceasta se poate dezactiva oricand.

Dupa trimiterea acesteia catre client si notificarea acestuia pe mail, aceasta factura apare in lista de facturi cu un status  care arata daca a fost sau nu vizualizata de client.

In felul acesta in calitate de furnizor, poti sa ai certitudinea ca factura a fost vizualizata si acceptata de cllient sau daca a fost respinsa, care a fost motivul.

Din perspectiva clientului

Dupa ce furnizorul emite si trimite factura, in gestiunea clientului apare o notificarea in sectiunea Reteaua SmartBill, notificare care permite deschiderea listei cu facturi trimise:

Dupa acceptare facturile se inregistreaza automat ca intrari in gestiunea clientului . In cazul nostru, fiind vorba de servicii de contabilitate, se inregistreaza drept cheltuieli. Facturile din lista se pot salva, returna, sterge

In acest sistem de inregistrare – transmitere se elimina o etapa, de introducere de catre client, in gestiunea sa, a facturilor primite de la un alt utilizator SmartBill. Este suficient ca primul sa introduca datele si restul tranzactiilor: inregistrare in contabilitatea furnizorului, transferul catre client a facturii, inregistrarea in gestiunea clientului si mai apoi in contabilitatea acestuia, sa decurga automat.

Exemplul prezentat prin transferul unei facturi de servicii este simplu, insa in situatiile in care avem facturi de bunuri, cu un numar mare de pozitii, avantajul acestei solutii este si mai vizibil.

De asemenea se mai elimina riscul de a pierde documente, se automatizeaza si se standarizeaza procesul comunicarii intre client si furnizor a facturilor si a discutiilor privind elementele facturate.

Articole similare

Comentariul tau aici