Dispozitia de livrare (14-3-4/dA)

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Dispozitia de livrare este un document pentru eliberarea din magazie a produselor, marfurilor sau a altor valori materiale destinate vanzarii, celor transmise pentru prelucrare la terti, a celor aflate in custodie sau spre pastrare.

Dispoziţia de livrare serveşte ca:

– document pentru eliberarea din magazie a produselor, mărfurilor sau a altor valori materiale destinate vânzării, a bunurilor cedate cu titlu gratuit sau acordate pentru stimularea vânzării, după caz;

– document justificativ de scădere din gestiunea magaziei predătoare;- document de bază pentru întocmirea avizului de însoţire a mărfii sau a facturii, după caz;

– document justificativ de înregistrare în contabilitate.

Se intocmeste in doua exemplare de catre serviciul desfacere. 

Desi legislatia nu prevede un circuit anume, in practica circula: 

– la magazie, pentru eliberarea produselor, marfurilor sau altor valori materiale si pentru inregistrarea in evidenta magaziei, semnandu-se de catre gestionarul predator pentru cantitatile livrate

– la compartimentul desfacere, pentru inregistrarea cantitatilor livrate in evidentele acestuia si pentru intocmirea avizului de insotire a marfii sau facturii.

Se arhiveaza: 

– la magazie

– la compartimentul desfacere

Model formular conform O 2634/2015 :

Articole similare

Comentariul tau aici

×
×