Eliberarea certificatului de atestare fiscala si certificatului de cazier fiscal – documente

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Eliberarea certificatului de atestare fiscala:

In vederea obtinerii unui certificat de atestare fiscala este necesara depunerea formularului:

  • cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscala.

In situatia in care contribuabilul doreste sa obtina mai multe exemplare ale certificatului de atestare fiscala trebuie sa mentioneze in cerere numarul de exemplare solicitate. La cererea de eliberare a certificatului de atestare fiscala, se anexeaza, dupa caz, acordul scris al contribuabilului in cauza, pentru situatia in care eliberarea certificatului de atestare fiscala este solicitata de orice PJ sau PF. Acordul scris nu este necesar in cazul in care certificatul de atestare fiscala este solicitat de catre notari publici, precum si de catre o institutie sau autoritate publica. Certificatul de atestare fiscala este valabil 30 de zile de la data emiterii.

Eliberarea certificatului de cazier fiscal:

In vederea obtinerii certificatului, contribuabilii trebuie sa depuna/prezinte urmatoarele:

  • cererea de eliberare a certificatului de cazier fiscal – formular 502;
  • actul de identitate al reprezentantului legal/imputernicitului;
  • imputernicire/imputernicire avocatiala/mandat, in cazul in care cererea de eliberare/certificatul de cazier fiscal este solicitat/ridicat de imputernicit/avocat/angajat al societatii;
  • documentul care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice.

Certificatul de cazier fiscal este valabil 30 de zile de la data emiterii si numai in scopul in care a fost eliberat.

Autor articol: Diana Lodoaba, economist, profil Linkedin -click aici-

Articole similare