Esti utilizatorul unei case de marcat ? – iata cum poti sa-ti imbunatatesti activitatea de vanzare

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Incepand cu sfarsitul anului 2018, toate societatile care aveau obligatia sa utilizeze case de marcat au trecut printr-o etapa putin mai grea si costisitoare, au fost nevoite sa renunte la vechile case de marcat si sa-si achizitioneze case de marcat cu jurnal electronic.

In principiu, esti obligat prin lege sa utilizezi o casa de marcat daca oferi spre vanzare bunuri livrate cu amanuntul sau prestezi servicii, direct catre populatie (persoane fizice), pentru care se realizeaza incasarea integrala sau partiala cu numerar sau cu cardul a contravalorii bunurilor sau serviciilor respective.

Au existat doua termene pana la care operatorii economici trebuiau sa utilizeze case de marcat cu jurnal electronic:

  • contribuabili mari sau mijlocii – 1 septembrie 2018;
  • contribuabili mici – 1 noiembrie 2018.

Societatile care nu s-au conformat in acest sens, riscau si risca in continuare sa fie sanctionate cu amenzi cuprinse intre 8.000 lei si 10.000 lei, insa reamintim faptul ca dotarea cu case de marcat cu jurnal electronic intra sub incidenta Legii prevenirii.

Nu ai inca o casa de marcat cu jurnal electronic ?

Smart Bill iti ofera in mod gratuit casa de marcat la abonamentul Smart Bill POS pentru 24 de luni. Poti afla mai multe detalii despre acest aspect din urmatorul link: https://www.smartbill.ro/case-marcat-gratis/

Ei bine, daca te-ai conformat celor mentionate mai sus si esti deja utilizatorul unei case de marcat cu jurnal electronic sau doresti sa iti deschizi un business care presupune utilizarea caselor de marcat, atunci dorim sa iti prezentam cateva modalitati prin care iti vei imbunatati activitatea de vanzare utilizand Smart Bill POS.

Orice antreprenor isi doreste ca procesul de vanzare sa fie cat mai simplu si mai intuitiv, atat pentru el cat si pentru angajatii sai, care se ocupa efectiv de vanzarea produselor.

Practic, cu cat aplicatia/softul cu care angajatii lucreaza este mai intuitiv, cu atat timpul petrecut cu instruirea personalului este mai redus iar riscul de aparitie a unor erori este si el diminuat.

In practica exista frecvent situatii in care clientul ii poate solicita vanzatorului urmatoarele aspecte:

  • sa il informeze cu privire la pretul anumitor produse, inainte de scanarea / introducerea acestora in casa de marcat si scoaterea bonului fiscal;
  • sa ii tipareasca pe bonul fiscal CUI-ul societatii;
  • sa serveasca urmatorul client pana ce acesta merge pe raion sa isi mai aduca produse pe care a uitat sa le puna in cosul de cumparaturi; etc.

Toate aceste situatii se pot rezolva foarte simplu in Smart Bill POS, aplicatie care poate fi utilizata in mod individual sau impreuna cu Smart Bill Gestiune, astfel vei avea atat partea de vanzare cat si partea de gestiune conectate intre ele.

Pentru introducerea cat mai rapida a produselor in sistem te poti folosi de un cititor de coduri de bare sau poti apela la varianta clasica de introducere manuala a produselor direct din interfata de vanzare folosind mouse-ul sau de pe un ecran cu touchscreen, insa aceasta poate dura putin mai mult.

Mai mult decat atat, in vederea fidelizarii clientilor, poti aplica direct din aplicatie un discount valoric sau procentual pentru produsele achizitionate de acestia.

Toate aceste reduceri se vor evidentia mai apoi pe bonul fiscal, iar suma finala de plata se va modifica si ea corespunzator.

Aplicatia Smart BILL POS iti ofera flexibilitate si te poate ajuta in absolut orice situatie intervine in fluxul de vanzare.

Oriunde te vei afla, poti ramane conectat in permanenta la activitatea firmei avand posibilitatea sa vizualizezi si sa supervizezi, in timp real si de la distanta modul in care decurg vanzarile din business-ul tau.

Articole similare

Comentariul tau aici