Foloseste functiile din Excel pentru un calcul corect si rapid!

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Cu totii stim ca majoritatea activitatilor desfasurate de un contabil implica efectuarea unor calcule care ii ocupa acestuia destul de mult timp. Pentru a reduce putin din timpul pierdut cu calcule, dorim sa va prezentam cateva functii in Excel care vor conduce la un calcul corect si mult mai rapid.

  • Functia SUM: aduna valorile dintr-o lista stabilita.

  • Functia SUMIFaduna continutul celulelor dupa un criteriu dat.

  • Functia PRODUCTmultiplica valorile dintr-o lista stabilita.

  • Functia SUMPRODUCT: multiplica valorile situate in celulele corespondente, aferente unor serii de campuri, iar apoi aduna rezultatele obtinute.

  • Functia AVERAGE: calculeaza media valorilor din lista.

  • Functia GEOMEAN: calculeaza media geometrica a valorilor din lista.

  • Functia COUNT: numara celulele ocupate dintr-o lista.

  • Functia MEDIAN: calculeaza valoarea mediana dintr-o lista.

  • Functia ROUND: rotunjeste argumentul numeric la un numar ales de zecimale.

Vrei sa te initiezi in Excel si Word?

Comanda aici: “Ghid Excel/Word pentru contabili”

Autor articol: Diana Lodoaba, economist, profil Linkedin -click aici-

Articole similare