Infiintarea asociatiilor de proprietari – documente necesare

  • Inscrie-te ACUM la newsletterul GRATUIT Contzilla.ro
  • All Inclusive - toate lucrarile de specialitate - Click AICI!
  • Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

    In vederea inregistrarii fiscale a unei asociatii de proprietari, contribuabilii trebuie sa depuna formularul 010 – Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoanele juridice, asocieri si alte entitatii fara personalitate juridica – insotit de urmatoarele acte doveditoare:

    • copie de pe actul legal de infiintare (incheierea judecătorească rămasă definitivă, copie conform cu originalul);
    • alte acte doveditoare, după caz, precum:

    -procesul-verbal de infiintare;
    -declaratie pe proprie răspundere a reprezentantului legal al asociatiei de proprietari privind inexistenta unui alt certificat de inregistrare fiscala apartinand asociatiei de proprietari/locatari;
    -certificatul de inregistrare fiscala al asociatiei de locatari, in original, daca este cazul.

    Sursa: ANAF

    Autor articol: Diana Dragomir, economist, profil Linkedin -click aici-

    Articole similare

  • Autor: Delia Mircea
  • Profil Google Plus Delia Mircea

  • Articole similare

    Comments are closed.

    Distribuie acest articol: