Mesajul de eroare „Date angajator modificate. Va rugam sa va prezentati la ghișeu” in urma incarcarii unui fisier pe portalul ReGes

  • Inscrie-te ACUM la newsletterul GRATUIT Contzilla.ro
  • All Inclusive - toate lucrarile de specialitate - Click AICI!
  • Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

    Acest mesajul  de eroare apare în momentul în care datele privind identitatea angajatorului (categoria juridică / forma juridică / forma de organizare / nivelul de înfiinţare), pe care fișierul .rvs ce se dorește a fi încărcat le conține, sunt diferite față de cele înregistrate prin depunerile anterioare de registru ale angajatorului în baza de date ReGES.

    În continuare, este necesar ca utilizatorul să verifice dacă datele afișate pe portalul ReGES imediat după autentificare, în partea dreaptă a ecranului, sunt sau nu corecte. Astfel:

    • Dacă informațiile din partea dreaptă a ecranului sunt corecte, va fi necesar ca utilizatorul să modifice sau să corecteze în aplicația Revisal informațiile referitoare la angajator, astfel ca fișierul .rvs generat ulterior să conțină informațiile corecte;
    •  Dacă informațiile din partea dreaptă a ecranului sunt eronate sau inactuale, iar cele din partea stângă a ecranului (informațiile conținute de fișierul .rvs) sunt corecte, va fi necesar ca angajatorul să depună fișierul .rvs respectiv la ghișeul inspectoratului teritorial de muncă pentru a actualiza informațiile din sistemul ReGES; ulterior, angajatorul va putea transmite online registrul electronic pe portalul online ReGES.


    Articole similare

  • Autor: Delia Mircea
  • Profil Google Plus Delia Mircea

  • Articole similare

    Comments are closed.

    Distribuie acest articol: