Modificarea procedurii de acces la Reges – O 2.143/2025

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

In MOF nr. 935 din 9 octombrie 2025 s-a publicat Ordinul 2.143 pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului muncii, familiei, tineretului și solidarității sociale nr. 1.107/2025 pentru aprobarea Procedurii de acces în vederea completării, transmiterii și interogării datelor în/din Registrul general de evidență a salariaților – REGES-ONLINE.

Angajatorii au obligația de a solicita accesul în Registru până la data de 31.12.2025.

Până la data de 31.12.2025 angajatorii au obligația de a completa și de a transmite în Registru toate elementele contractelor individuale de muncă active la data accesării Registrului, care nu se regăsesc în sistemul informatic care face obiectul soluției tehnice pentru transmiterea datelor în registru de către angajatori (Revisal), prevăzut la art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 905/2017.

Angajatorii care au transmis datele în Registru anterior datei intrării în vigoare a Hotărârii Guvernului nr. 295/2025 pot transmite în continuare fișiere generate din aplicația Revisal, atât online, cât și la ghișeele inspectoratului teritorial de muncă, doar până la data înregistrării în platforma REGES-ONLINE, fără a depăși termenul de 31.12.2025.

Punctele 4-20 din anexa la Ordinul ministrului muncii, familiei și protecției sociale nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii și actelor pe care angajatorii sunt obligați să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obținerea parolei, precum și a procedurii privind transmiterea registrului general de evidență a salariaților în format electronic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 587 din 19 august 2011, cu modificările ulterioare, se abrogă la data de 31.12.2025.

Articole similare

Comentariul tau aici