Formularul 104 “Declaratie privind distribuirea intre asociati a veniturilor si
cheltuielilor”, cod 14.13.01.01/dv
I. Depunerea declaratiei
1. Declaratia privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor se completeaza pentru asocierile fara personalitate juridica, constituite intre contribuabilii prevazuti la art. 13 lit. c) si e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre persoana responsabila, desemnata potrivit legii.
Declaratia cuprinde informatii privind asociatii persoane juridice straine si/sau persoane fizice.
Declaratia se depune trimestrial, pâna la data de 25 inclusiv a primei luni din trimestrul urmator, de catre asociatul desemnat prin contract pentru indeplinirea obliga tiilor ce ii revin fiecarui asociat, persoana juridica straina sau persoana fizica.
Corectarea declaratiei se face prin depunerea unei declaratii rectificative, situatie in care se va inscrie “X” in casuta prevazuta in acest scop.
2. Organul fiscal competent
Declaratia privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor se depune la organul fiscal in a carui evidenta fiscala asocierea este inregistrata fiscal.
In cazul asocierilor pentru care, potrivit legii, nu exista obligatia inregistrarii fiscale, declaratia se depune la organul fiscal in a carui evidenta fiscala este inregistrata persoana desemnata, potrivit legii, pentru indeplinirea obligatiilor fiscale pentru fiecare asociat.
3. Mod de depunere
Declaratia privind distribuirea intre asociati a veniturilor si cheltuielilor se depune in format electronic, pe suport magnetic sau optic la organul fiscal competent.
Formatul electronic va fi insotit de formularul editat de platitori cu ajutorul programului de asistenta, semnat si stampilat, conform legii.
Formularul se editeaza in doua exemplare:
– un exemplar se depune la organul fiscal, impreuna cu formatul electronic;
– un exemplar se pastreaza de platitor.
Instructiunile complete precum si formularul sunt prezentate in atasament.