Liderii financiari din Cluj-Napoca sunt așteptați, pe 2 iunie 2025, la Hotel Courtyard by Marriott, unde va avea loc o nouă ediție a evenimentului „CFO Conference”. Organizat de BusinessMark, evenimentul va reuni 22 de profesioniști din domeniu, internaționali și locali, ce vor analiza și dezbate strategiile prin care un CFO poate conduce cu succes organizația în perioade de incertitudine.
Traversăm o perioadă cu provocări generate de contextul macroeconomic și de volatilitate, în care dinamica anuală a economiei a încetinit, ratele inflației sunt ridicate, costurile de finanțare și ratele dobânzilor sunt în continuare crescute. Toate acestea sunt aspecte pe care un CFO trebuie să le gestioneze, susținând organizațiilor să se adapteze rapid la condițiile în schimbare, urmărind obiectivele de dezvoltare ale organizației, nevoile business-ului, evoluția pieței, schimbarea așteptărilor clienților și angajaților. Cum reușesc directorii financiari să conducă compania în perioade de incertitudine și să mențină stabilitatea, să navigheze într-un mediu volatil, păstrându-și ochii la viitor?
Evenimentul va include două sesiuni de prezentări și două paneluri, evenimentul fiind moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Wojtek Wieronski, CFO, PHH Group (Polonia)
- SPECIAL GUEST: Karel Cermak, Group CFO, Hecht Motors (Cehia)
- Petrina Makakova, Director Financiar, MOL România
- Daniel Șologon, CEO, CEMACON
- Inga Țîgai, Partener, Head of Tax & Legal Technology, Consultanță Fiscală, KPMG România & Moldova
- Mircea Varga, Chairman of the Board, Teilor Holding, Independent Board Member, Safetech Innovations, Perla Harghitei & Apemin Tușnad
- Bogdan Clipici, Country Manager, Bolt Business Romania
- Ioana-Crina Socaci, Finance Lead, Bristol Myers Squibb
- Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
- Andreea Florian, Senior Tax Manager, Deloitte Romania
- Bogdan Tomșa, Director of Finance, Betfair Romania Development
- Bogdan Roman, Head of Finance EMEA, Vertiv
- Ciprian Păun, Partener, Coordonator, NNDKP Cluj-Napoca
- Alina Andrei, Partener, Cabot Transfer Pricing
- Dalia Buga, Founder, ELFWISE
- Adrian-Cătălin Bulboacă, Managing Partner, Bulboacă & Asociații SPARL
- Nadia Oanea, Owner, Tax and Training
- Iulia Sbiera, CFO, Pehart Grup
- Ovidiu Robotin, Chief Financial Officer, Qubiz Group
- Grigore Constantinescu, Internal Audit Partner, NOA
- Marius Maier, Partener, Director General, CMC GRUP RISK ADVISOR
- Adrian Stepan, Senior Legal Counsel, BMLaw
Câteva dintre temele ce vor fi abordate în cadrul evenimentului:
- Călătoria de la rolul de CFO la cel de CEO. Ce se schimbă?
- Digitalizarea în administrația fiscală după 2025 – cum utilizează companiile și ANAF analiza datelor și inteligența artificială pentru avantaje comune și transformarea activităților
- Resuscitarea impozitului pe construcții („taxa pe stâlp“) sau cum rechemăm în „service“ o prevedere legislativă
- Între teorie şi practică judiciară: cum se pot apăra contribuabilii de aplicarea acestei taxe în fața abuzului ANAF
- The Role of Finance in Transformational Projects – Lessons Learnt
- Prețurile de transfer in era digitalizării. Elementele de risc pentru inspecția fiscală, analiza datelor și inteligența artificială pentru avantaje comune și transformarea activităților
- Tax manager in-house sau externalizat, ce preferă CFO-ul? Cum ținem Echipa financiară la curent cu toate modificările fiscale?
- Auditul Intern – partenerul de business al CFO-ului
- Modern CFO – from CFO to CVO
- Perspective macroeconomice pentru 2025 și adaptarea rapidă a strategiei financiare a organizației la schimbările geopolitice și economice
- Tendințe legislative și fiscale la nivel internațional. Aspecte privind noutățile fiscale din 2025
„CFO Conference” vizează: Directori financiari, Financial Business Partners, Directori generali, Controlling and Budgeting Managers, Reporting Managers, Directori economici, Directori contabili, Consultanți fiscali, Controlleri financiari, Contabili, Auditori, Analiști financiari, Antreprenori. Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul de 500 RON + TVA. Grupurile beneficiază de un extra discount de până la 20%.
Evenimentele din cadrul „CFO Conference” vor aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz. După ediția din Iași proiectul va continua și în Oradea (22 octombrie 2025) și Timișoara (11 noiembrie 2025).
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: Crowe România, NOA, Cabot Transfer Pricing, Tax & Training, Elfwise, CMC Grup Risk Advisor, BM Law, Macromex
Partener de mobilitate: Bolt Business
Parteneri de tehnologie: 4pay.ro
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: spotmedia.ro, Arad24.net, Express de Banat, Bănățeanul, Ziarul Clujean, Financial Market, Contzilla, Juridice.ro, 1asig.ro, Curierul Fiscal, Debizz, MATEK, Jurnalul de Afaceri, EventsMax, Transilvania Business, PRwave, Club Economic, România Durabilă, Economistul, angajatorulmeu.ro, BusinessVoice, Spațiulconstruit.ro, BusinessPresss
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.
