10 legi importante in salarizare si administrare personal

Lucrezi in salarizare ? Iata cateva legi pe care trebuie sa le cunosti :

1.    Legea nr. 53/2003  privind Codul muncii republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

2.  Hotararea Guvernului nr. 500/2011 privind registrul general de evidenţă a salariaţilor, cu modificările şi completările ulterioare;

3.   Ordinul nr. 1.918/2011 pentru aprobarea procedurii şi actelor pe care angajatorii sunt obligaţi să le prezinte la inspectoratul teritorial de muncă pentru obţinerea parolei, precum şi a procedurii privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, cu modificările şi completările ulterioare;

4.    Ordinul nr. 64/2003 pentru aprobarea modelului-cadru al contractului individual de muncă, cu modificările şi completările ulterioare;

5.  Legea 66/2016 pentru modificarea Ordonanţei de urgenţă nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor.

6.    Ordonanţa de urgenţă nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurări sociale de sănătate.

7.    Hotărârea nr. 1017/2015 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată.

8.  Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, actualizata.

9.    Legea nr. 291/2013 pentru modificarea Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masa.

10 Legea nr. 319/2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă.

Articole similare

Comentariul tau aici