Miercuri, 30 septembrie, va avea loc o nouă sesiune de asistență și îndrumare online, între 09.00-16.30, pe pagina de Facebook a ANAF, se arata in comunicatul postat de institutie.
Tema va fi “RAMBURSAREA TVA, ACHITATĂ ÎN ALT STAT MEMBRU AL UNIUNII EUROPENE, PENTRU PERSOANELE IMPOZABILE STABILITE ÎN ROMÂNIA”
Persoanele impozabile stabilite în România, care au efectuat importuri şi achiziţii de bunuri/servicii în alt stat membru al Uniunii Europene, în anul 2014, au posibilitatea solicitării rambursării TVA achitată în acel stat, prin completarea şi depunerea formularului 318 “Cerere de rambursare a taxei pe valoarea adăugată pentru persoanele impozabile stabilite în România, depusă potrivit art. 147^2 alin. (2) din Codul fiscal, până la data de 30 septembrie 2015 .
Pentru a transmite Cererea de rambursare a TVA în statul membru de rambursare, este necesară utilizarea unui Certificat digital Calificat, întrucât transmiterea formularului către respectivul stat membru se efectuează doar pe cale electronică, prin intermediul serviciului „Depunere declarații on-line” pus la dispoziţie de Agenţia Naţională de Administrare Fiscală.