Curs online pentru contabili: cum sa folosesti aplicatia de contabilitate SmartBill Conta

Probabil ai auzit deja de aplicatia SmartBill Conta  – aplicatia de contabilitate de la SmartBill.

De la lansarea acesteia in mai 2017 si pana acum aplicatia s-a dezvoltat mult, intr-un ritm acelerat astfel ca acum a ajuns o aplicatie completa, care poate fi utilizata cu succes de contabili, la orice nivel.

Daca nu ai reusit sa testezi inca aplicatia, sau daca folosesti aplicatia deja dar ai vrea sa afli mai multe despre functionalitatile acesteia, poti sa participi gratuit la webinarul sustinut de Alexandru Leca, managerul acestui produs SmartBill – altfel spus, persoana care cunoaste in cel mai mic detaliu functionalitatile si care a coordonat dezvoltarea acestui produs pana la nivelul la care se afla acum.

Iti garantam ca vei afla pe langa functionalitatile SmartBill Conta si multe lucruri noi in ce priveste contabilitatea, reflectarea tranzactiilor si un mod eficient de organizare a cabinetului tau de contabilitate.

Pe langa faptul ca vei putea participa online la prezentare, vei putea pune intrebari si obtine raspunsuri live.

Data webinarului: joi, 30 ianuarie 2020

Ora: 15:00-16.00

Inscriere – click AICI.

Prezentare sustinuta de Alex Leca: Economist pasionat, fost contabil, a colaborat cu echipa SmartBill inca de la inceput, contribuind decisiv la prima versiune a programului. Acum este managerul de produs SmartBill Conta.

Iti reamintim cateva informatii utile despre SmartBill:

1.SmartBill a dezvoltat un ecosistem in centrul caruia se afla activitatile financiar-contabile si de gestiune ale firmelor;

2.SmartBill Conta este gratuit pentru contabili si experti contabili;

3.SmartBill Conta are module de salarizare, imobilizari si gestiunea obiectelor de inventar incluse in modulul de contabilitate;

4.SmartBill Conta are si un modul special pentru firmele de contabilitate ManagerConta care te ajuta sa iti gestionezi contractele cu clientii, sa depui declaratii si sa obtii recipise;

5. Aplicatiile sunt gazduite in cloud, poti avea acces la ele de oriunde, oricand;

6. Aplicatiile de gestiune si contabilitate sunt interconectate astfel ca notele contabile din gestiune se transfera automat in contabilitate.

7. Pentru magazine poti utiliza SmartBill POS de sine statator pentru procesul de vanzare sau il poti utiliza impreuna cu SmartBill Gestiune si rezolvi tot ce tine de contabilitatea primara.

8.Poti utiliza aplicatiile SmartBill in orice varianta: Facturare, Facturare si gestiune, Vanzare cu casa de marcat, Contabilitate, individual sau interconectate.

9.Poti genera documentele in format electronic, le poti trimite partenerilor si le poti arhiva, asa cum doresti.

10.Nu in ultimul rand, poti testa gestiunea si facturarea timp de 30 de zile, gratuit.

Articole similare

Comentariul tau aici