Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT
COMUNICAT În atenția tuturor beneficiarilor serviciilor oferite de agențiile pentru ocuparea forței de muncă, 30.10.2020
În vederea diminuării riscului de contaminare și pentru a gestiona cât mai eficient situația provocată de prezența Coronavirus – COVID19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă a recomandat instituțiilor subordonate ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posibil, on-line prin e-mail sau prin telefon/fax.
În acest sens, vă rugăm să transmiteți electronic documentele necesare accesării serviciilor oferite de agențiile pentru ocuparea forței de muncă. De asemenea, pentru eventuale întrebări sau sesizări, vă rugăm să contactați agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă astfel:
– telefonic sau prin fax la numerele pe care le regăsiți pe site-ul fiecărei agenții;
– folosind formularul de contact disponibil pe site-ul fiecărei agenții la secțiunea „Contact” ;
– prin e-mail folosind adresele publicate pe site-ul ANOFM/AJOFM la secțiunea ”Contact”.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă rugăm să ne sprijiniți în demersul nostru de a proteja sănătatea dumneavoastră, a celor dragi, precum și a angajaților din Serviciul Public de Ocupare.
Da foarte bine trimitem electronic situatiile care trebuie desi de exemplu la un dosar subventie
tanar nett sau persoana peste 45 ani trebuie o gramada de anexe(peste 10),problema este ca nu primesti nici o confirmare de primire,nu se dau numere de inregistrare,desi se spune ca subventiile se acorda in ordinea inregistrarilor, risti sa primesti subventia dupa o serie de interventii telefonice sau ti se cere retrimiterea actelor .