Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
MEEMA a actualizat procedura de implementare a măsurii 2 “Granturi pentru capital de lucru” inserând observațiile primite din mediul de afaceri, atât de la antreprenori cât și de la organizațiile reprezentative din domeniul sprijinirii întreprinderilor.
Acest proiect împreuna cu anexele aferente va fi trimis către Ministerul Fondurilor Europene, finanțatorul celor trei măsuri instituite prin ORDONANȚA DE URGENTA nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, aferente Programului operațional Competitivitate 2014-2020, în contextul crizei provocate de COVID-19.
Actualizarile pot fi gasite aici.
Buna ziua,
Cei de la MEEMA pacalesc lumea cu termenul de mentinere a nr de angajati de minim 6 luni de la data acordarii ajutorului financiar. In conditiile in care perioada contractuala este formata din perioada de implementare de maxim 6 luni de la data acordarii ajutorului financiar (alocata platii si raportarii cheltuielilor) si din perioada de monitorizare, ulterioara celei dintai, de minim 6 luni pentru mentinerea nr de angajati, inseamna ca obligatia de mentinere a nr de angajati va fi la minimul de 6 luni doar in cazul in care se cheltuie tot ajutorul financiar primit in ziua primirii lui !!!