Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Ce este emblema?
Emblema este un element complementar si facultativ pentru identificarea si individualizarea profesionistului, deosebind un comert de alt comert de acelasi fel (art. 58 alin. (1) si (2) din Normele metodologice privind modul de tinere a registrelor comertului, de efectuare a inregistrarilor si de eliberare a informatiilor). Emblema poate fi:
- reprezentata prin cuvinte – cand consta intr-o denumire;
- reprezentata figurativ – cand consta intr-o reprezentare grafica;
- complexa – cand este alcatuita din combinarea cuvintelor cu elemente figurative.
Potrivit ONRC, pentru verificarea disponibilitatii emblemei si/sau rezervarea acesteia este nevoie de urmatoarea documentatie:
- Cererea de verificare disponibilitate si/sau rezervare emblema (original);
- Macheta emblemei in 3 exemplare (original);
- Daca este cazul, imputernicire speciala sau avocatiala pentru persoana desemnata sa indeplineasca formalitatile legale (original);
- Dovezile privind plata taxei de registru:
-45 lei – taxa de registru;
-27 lei, reprezentand un procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare si 10% Fondul de buletin prevazute de Legea nr. 85/2014.
Autor articol: Diana Dragomir, economist, profil Linkedin -click aici-