Pierderea certificatului de inregistrare in scopuri de TVA

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT

Codul de procedura fiscala prevede la art. 87 ca în cazul pierderii, furtului sau distrugerii certificatului de înregistrare in scopuri de TVA, organul fiscal eliberează un duplicat al acestuia, în baza cererii contribuabilului/plătitorului și a dovezii de publicare a pierderii, furtului ori distrugerii în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.

Asadar, in cazul constatarii pierderii acestui document:

  • se va publica in MOF partea a III-a pierderea, furtul sau distrugerea
  • se va prezenta organului fiscal dovada publicarii impreuna cu o cerere de eliberare a unui duplicat.

Nu am regasit pe site-ul ANAF un model standard al cererii de eliberare a duplicatului.

Citeste si:

Inregistrarea in scop de TVA

Care este termenul de depunere a declaratiilor de mentiuni privind inregistrarea fiscala?

Articole similare

Comentariul tau aici