Micii comercianti au multe provocari pe care trebuie sa le intampine in activitatea de zi cu zi. Comertul, indiferent de forma lui: online sau in format fizic, presupune o buna cunoastere a pietei, o gestiune atenta a stocurilor, bune abilitati de marketing si vanzare dar si o gestiune atenta a cash-flow-ului.
Compania Visa, lider mondial în plățile digitale pune la dispozitia micilor comercianti o platforma in care aceste companii pot gasi atat resurse informationale utile, recomandari dar si o paleta de oferte speciale care sa ajute micii companii in trecerea catre pasul urmator in dezvoltare.
Pe platforma Nu-i nimic mic la afacerea ta antreprenorii pot gasi mai multe solutii si idei in desfasurarea activitatii lor.

Iata cateva aspecte importante pentru activitatea comerciantilor:
1.Crearea si mentinerea unui site, care sa prezinte produsele si serviciilor clientilor
Pe platforma Visa poti afla cum să construiești un site, o bază de clienți și să configurezi plăți online ușoare și sigure, mai precis o afacere 100% online.
Un site presupune gasirea unui serviciu de găzduire dar și o platformă potrivita. Pe site-ul Visa, comerciantii pot gasi mai multe recomandari in ce priveste solutiile digitale pe care le pot implementa in afacerea lor. Cateva exemple sunt:
- Shopify: o platformă de comerț electronic, care oferă utilizatorilor tot ceea ce au nevoie pentru a începe, a conduce și a dezvolta o afacere
- Wix : platforma de comerț electronic
- WordPress: platforma care ofera tot ceea ce are nevoie un comerciant pentru prezența online a afacerii sale
2.Implementarea platilor cu cardul
Un aspect important la orice magazin este implementarea platilor cu cardul. Este important acest aspect fie ca vorbim de o afacere online, fie de un magazin fizic.
De ce este important acest lucru?
- pentru ca platile cu cardul nu sunt supuse limitarilor aferente tranzactiilor cu numerar
- este mai usor intregul proces de gestionare a banilor, comparativ cu varianta in care trebuie administrat numerarul fizic
- acces la un numar cat mai mare de clienti
- permite cresterea afacerii prin faptul ca permite functionarea non-stop – de exemplu un magazin online poate functiona 24/7
- o buna monitorizare a incasarilor care se efectueaza pentru companie
- eliminarea riscului de furt la care este supus numerarul fizic
- economie de timp
- accelerarea procesului de vanzare datorita efectelor digitalizarii, prin plata cu cardul : beneficiarii pot avea imediat la dispozitie de produsele cumparate si documentele justificative (de exemplu facturile si accesul la serviciu, in cazul achizitiilor online de servicii).
- mai mult, daca se inregistreaza cardul comercial pe mobil, se pot efectua plati pentru afaceri direct cu mobilul.
Solutia Ebriza, oferă aplicații pentru fiecare situație din viața unei mici afaceri. Toate integrate și ușor de accesat din marketplace.
Ebriza ofera:
- un sistem complet POS
- marketplace
- livrări
- e-Commerce
Pe platforma Visa exista o oferta speciala care consta in :
- o locatie – 3 POS
- utilizari nelimitate :useri și produse nelimitate
Pachetul premium POS este disponibil la pretul de 42 euro+tva/lună.
2.Marketing si vanzari
Deloc de neglijat, dupa implementarea solutiilor tehnice legate de site si platile cu cardul urmeaza marketingul afacerii si vanzarile, esentiale in dezvoltarea viitoare a afacerii.
Pe platforma Visa exista urmatoarele oferte utile in activitatea de marketing:
- reducere de 25% la pachetele de publicitate pe retelele sociale, timp de 3 luni cu Taksu Digital. Taksu Digital este o agentie de marketing digital specializata in dezvoltarea afacerilor online prin SEO, ASO, Analytics, Web Design, Social Media, Paid Search si Paid Social.
- detinatorii de carduri Visa Business pot obtine reduceri de pana la 4.299 USD la tehnologia Shopify si serviciile de marketing, oferite de Seventh Triangle atunci cand se utilizeaza cardul Visa Business . Seventh Triangle este o agentie integrata de marketing si tehnologie care ajuta companiile in patru categorii de servicii, care sunt: Marketing (Performanta si retentie), Tehnologie (Lansare si management in magazin), UI si UX si Data Analytics (Tablouri de bord de gestionare).
Aceste trei aspecte sunt foarte importante in activitatea comerciantilor de aceea, concentarea atentiei antreprenorilor pe aceste linii de dezvoltare este deosebit de importanta.