Cum pot afacerile mici sa evite greseli costisitoare? Workshop Oradea

Cresc Oradea Mare în parteneriat cu IMM Club te invită la workshop-ul din seria IMMpact MAXIM care va aborda tema:

Cum pot afacerile mici să evite greșeli costisitoare?

tot ce trebuie să știi despre contabilitate, fiscalitate, salarizare și reporting

  • Îți dorești să-ți crești afacerea de o manieră profitabilă fără să faci greșeli costisitoare?
  • Vrei să înveți noțiuni esențiale despre contabilitate, fiscalitate, salarizare și reporting?

Acest curs este pentru tine!

Data: 09.07.2024 – ora 9:15

Locație: Incubatorul de Afaceri: Cresc Oradea Mare – str. Louis Pasteur nr. 28, Oradea

Preț: GRATUIT

Cui se adresează cursul:

  • Antreprenorilor și administratorilor de afaceri care doresc să-și optimizeze procesele financiare, să evite greșelile costisitoare și să învețe noțiuni esențiale despre contabilitate, fiscalitate, salarizare și reporting.
  • Angajaților care doresc să devină antreprenori

Cursul este ideal pentru afacere mică organizată ca SRL

Ce vei învăța:

  • Responsabilitățile legate de activitatea contabilă și conformarea cu legislația în vigoare.
  • Diferențele și importanța contabilității primare, de gestiune și financiare.
  • Pașii necesari pentru a evita greșelile financiare, inclusiv utilizarea softurilor adecvate, organizarea documentelor și analiza periodică a cifrelor.
  • Cum să transformi datele contabile în informații utile pentru management și să detectezi semnalele de alarmă prin rapoarte interactive.
  • Importanța vectorului fiscal și verificarea încadrării în plafoanele fiscale pentru a menține controlul taxelor.
  • Analiza costurilor angajaților și obligațiile legale ale angajatorilor.

Despre traineri:

Delia Mircea, cu peste 15 ani de experiență în domeniul financiar și al creației de conținut, este proprietara și editorul senior al site-ului Contzilla, o platformă recunoscută pentru furnizarea de conținut contabil, financiar și fiscal de înaltă calitate și atractiv. Delia este un contabil certificat ACCA, având o expertiză solidă în contabilitatea financiară, contabilitatea de costuri și raportarea financiară. Misiunea ei este să educe, să informeze și să inspire prin conținut financiar accesibil și captivant, adaptat nevoilor și așteptărilor audienței.

Liviu Sav este co-fondator al BRIDGE-to-INFORMATION, având o vastă experiență în dezvoltarea modelelor de afaceri și automatizarea raportării pentru IMM-uri. Cu o carieră de peste 20 de ani în domenii precum consultanță de afaceri, management financiar și BI, Liviu este dedicat transformării datelor contabile în informații manageriale valoroase cu ajutorul rapoarte interactive. Cursul său oferă instrumentele necesare pentru optimizarea deciziilor de afaceri și înțelegerea tendințelor din afaceri prin valorificarea eficientă a datelor existente.


Înscrie-te acum și nu rata ocazia de învăța cum să eviți greșeli costisitoare!

Locuri limitate!


Articole similare

Comentariul tau aici