Certificatul digital calificat pentru semnatura electronica se obtine de la unul din cei trei furnizori de certificare acreditati in conditiile Legii nr. 451/2001 privind semnatura electronica Acestia sunt:
– SC CERT SIGN SRL
– SC DIGI SIGN SA
– SC TRANS SPEED SRL
Manual de Politici si Proceduri Contabile – click AICI
De ce documente ai nevoie pentru inregistrarea formularului 150 la unitatile fiscal?
Pentru utilizarea serviciului „Depunere declaratii on-line” se vor depune la orice unitate fiscal urmatoarele documente:
– formularul 150 listat, semnat si stampilat de contribuabilul pentru care se depun declaratiile fiscale;
– cartea de identitate al titularului certificatului calificat, in original si copie;
– documentul in original si copie, care atesta calitatea titularului certificatului calificat, de reprezentant legal al contribuabilului;
– imputernicirea facuta de reprezentantul legal, autentificata de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil, in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat.
Ulterior depunerii acestor acte, contribuabilul va primi pe adresa de e-mail stipulata in formularul 150 o confirmare. Din acel moment se poate accesa serviciul ,, Depunere declaratii on-line’’, serviciu prin care contribuabilii vor putea depune on-line declaratiile.