F4109 – cand se depune?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

F4109 – Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate , se depune de catre utilizatorii aparatelor de marcat electronice fiscale in situatia in care exista aparate de marcat electronice fiscale care nu au fost utilizate pentru generarea de date in nicio zi din perioada de raportare.

Cand se depune?

Declaratia se transmite prin mijloace electronice de transmitere la distanta, pana cel tarziu in data de 20 a lunii urmatoare perioadei de raportare in care aparatele de marcat  electronice fiscale nu au fost utilizate.

Cu alte cuvinte, F4109 se depune daca intr-o anumita luna nu au fost emise bonuri fiscale.

Cum se completeaza declaratia?

Prima data alegem perioada pentru care vrem sa depunem declaratia, perioada in care aparatele de marcat electronice nu au fost utilizate.

Pe urma se introduc datele de identificare ale utilizatorului.

Urmatorul pas consta in introducerea datelor de identificare ale aparatelor de marcat electronice neutilizate in perioada respectiva.

Numarul unic de identificare AMEF se poate obtine de pe declaratiile A4200 depuse anterior sau de pe rapoartele Z – din partea de jos.

Ultimul pas in vederea completarii declaratiei consta in validarea si semnarea declaratiei.

Articole similare

Comentariul tau aici