Inregistrarea deconturilor de cheltuieli

Articol realizat cu sprijinul CIEL Romania in cadrul programului de informare pentru contabili.

Aproape orice firma are in contabilitate deconturi aparute ca urmare a deplasarii unor angajati in interes de serviciu sau a unor cheltuieli  gospodaresti.

Iata cum se pot inregistra aceste deconturi  in CIEL V7.

Daca la deconturi sunt atasate facturi de achizitii, acestea trebuie mai intai inregistrate prin optiunea Facturi de cumparare disponibila in meniul Documente:

1

Apoi,  dupa inregistrare, efectuezi plata prin contul 542, accesand optiunea Plata prin nota -> Plata angajat:

2

 

3

 

Prin urmare, nota contabila generata este :

Cont achizitie  = 401

401= 542

4

Important !

In CIEL V7 deconturile se aloca fiecarui angajat in parte.

Pentru a fi posibil acest lucru, trebuie sa definesti mai intai angajatii in Nomenclatoare->Persoane->Angajati.

5

In cazul in care factura a fost platita prin banca, se face si inregistrarea 542= 5121 cu nota contabila simpla:

6

Modalitatea de inregistrare a deconturilor de cheltuieli in CIEL V7 prezentata mai sus se aplica in cazul in care decontul are ca si anexe facturi de cumparare.

Inregistreaza deconturile usor si rapid cu CIEL V7!

logo_patrat

 

Articole similare