Cum te poate ajuta un Chatbot in facturare si gestiune?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Operarea in gestiune sau inregistrarea in aplicatia de facturare poate ridica deseori semne de intrebare:  fie legat de functionalitatea programului, fie de realizarea anumitor operatiuni, iar un raspuns imediat este adesea de mare ajutor fiindca rezolva pe loc o problema sau o situatie legata de modul de lucru.

SmartBill a lansat recent chatbot-ul Bill care ofera raspunsuri la cel putin 500 de intrebari predefinite.

Programul de asistenta al utilizatorilor aplicatiei de gestiune si facturare este 24/7  si este disponibil in aplicatie, in zona  Click  pentru chat.

Intrebarile se pot adresa in zona conversatie care se deschide automat:

Utilizatorii pot primi in acest fel răspunsuri in ce priveste utilizarea aplicatiei, modalități de facturare, cum sa se realizeze activarea abonamentelor, adaugarea unor module suplimentare, dar si  in ce priveste realizarea unor operatiuni precum retururi, facturi  storno, compensari, etc.

 În plus fata de informatiile din gestiune si facturare, in functie de intrebare, chatbot-ul BILL poate redirecționa intrebarea catre echipa de suport tehnic.

Iata de exemplu pentru adaugarea unui modul de productie.

Un alt exemplu este cel referitor la stornarea unei facturi.

Cele 3 solutii oferite de chatbot pentru stornare sunt:

Stonarea unei facturi se poate realiza in 3 moduri diferite :

  1. Acceseaza meniul Documente emise/Facturi si identifica factura, iar in partea dreapta, coloana ‘Actiuni’, apasa pe optiunea ‘Storneaza’. Aceasta actiune deschide automat pagina de emitere a unei facturi storno. Pe factura storno se preiau automat datele clientului catre care s-a emis factura initiala si produsele/serviciile de pe factura, cu minus.
  2. In pagina de emitere a facturii gasesti butonul ‘Optiuni factura’ de unde poti alege optiunea ‘Adauga stornare’ (si similar punctului 1, se afiseaza fereastra din care poti alege factura/-urile pentru stornare).
  3. In pagina de vizualizare a facturii emise initial (cea pe care doresrti sa o stornezi), apasa butonul** ‘Optiuni document’** si alege optiunea ‘Storneaza factura’.
    Stornarea se poate realiza pe pozitii (caz in care stornarea poate avea impact asupra stocului) sau valoric, in functie de bifarea/debifarea optiunii ‘Stornare pe pozitiii’ din meniul Configurare/Configurari program/Preferinte personale.

 Un alt exemplu este intrebarea referitoare la cursul de schimb :

Daca emiti o factura in valuta, Smartbill preia cursul valutar de pe internet si il afiseaza in campul Curs. Preluarea cursului valutar se efectueaza si in functie de ce ai setat in meniu Configurare/Preferinte personale, optiunea Curs valutar preluat de pe Internet. Indiferent de situatie, campul Curs este editabil, iar aplicatia se raporteaza la valoarea cursului pentru a calcula pretul produselor.

Asadar aceasta modalitate este o solutie rapida pentru accesul la informatie, chiar in momentul in care ai nevoie de ea.

Articole similare

Comentariul tau aici