Case de marcat conectate la MF-ANAF – situatia luna fara bonuri fiscale

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Reamintim faptul ca entitatile care utilizeaza case de marcat electronice fiscal au obligatia sa faca toate demersurile pentru conectarea aparatelor la MF-ANAF, daca nu au facut-o pana acum, pana cel tarziu:

  • 30.06.2021- Pentru aparatele de marcat electronice fiscale detinute de operatori economici incadrati in categoria marilor contribuabili;
  • 30.11.2021 – Pentru aparatele de marcat electronice fiscale detinute de operatori economici incadrati in categoria contribuabililor mici si mijlocii.

In practica, exista posibilitatea sa ne intalnim cu urmatoarea situatie:

O entitate care si-a conectat casa de marcat la MF-ANAF, intr-o anumita luna X, nu emite niciun bon fiscal.

Avand in vedere ca si-a conectat casa de marcat la MF-ANAF, ar mai fi nevoie sa depunem formularul F4109 “Declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate conform anexei la Procedura de transmitere a datelor, aprobata prin OPANAF 627/2018” in luna respectiva?

Raspuns telefonic membru ANAF: “Da, pentru lunile in care entitatea nu a emis niciun bon fiscal este nevoie de depunerea formularului F4109, chiar daca si-a conectat casa de marcat la MF-ANAF.”

Reamintim faptul ca entitatile care si-au conectat casele de marcat la MF-ANAF nu mai sunt nevoite sa depuna formularul A4200, in momentul in care se genereaza raportul Z din casa de marcat, informatiile se vor redirectiona direct catre ANAF.

Articole similare

Comentariul tau aici