• statele de salarii : 50 de ani;
• registrele şi a documentele justificative şi contabile : 10 ani cu începere de la data încheierii exerciţiului financiar în cursul căruia au fost întocmite, cu excepţia:
a) facturile aferente bunurilor de capital, respectiv bunurilor imobile, care stau la baza determinării taxei pe valoarea adăugată deductibile pentru persoanele impozabile cu regim mixt şi persoanele parţial impozabile în conformitate cu prevederile Codului fiscal, se vor păstra conform termenului prevăzut la art. 149 alin. (6) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
Conform acestui articol persoana impozabilă trebuie să păstreze o situaţie a bunurilor de capital care fac obiectul ajustării taxei deductibile, care să permită controlul taxei deductibile şi al ajustărilor efectuate. Această situaţie trebuie păstrată pe o perioadă care începe în momentul la care taxa aferentă achiziţiei bunului de capital devine exigibilă şi se încheie la 5 ani după expirarea perioadei în care se poate solicita ajustarea deducerii. Orice alte înregistrări, documente şi jurnale privind bunurile de capital trebuie păstrate pentru aceeaşi perioadă.
b)documentele prevăzute mai jos care se pot păstra pe o perioadă de numai 5 ani dacă necesităţile proprii ale unităţii nu impun păstrarea acestora pe o perioadă de timp mai mare: notă de recepţie şi constatare de diferenţe, bon de primire în consignaţie, bon de predare, transfer, restituire, bon de consum, bon de consum (colectiv), fişă limită de consum, dispoziţie de livrare, fişă de magazie, fişă de magazie (cu două unităţi de măsură), listă de inventariere, listă de inventariere, listă de inventariere (pentru gestiuni global-valorice), chitanţă, chitanţă pentru operaţiuni în valută, dispoziţie de plată/încasare către casierie, decont pentru operaţiuni în participaţie, ordin de deplasare (delegaţie), ordin de deplasare (delegaţie) în străinătate (transporturi internaţionale),decont de cheltuieli (pentru deplasări externe),decont de cheltuieli valutare (transporturi internaţionale), notă de debitare-creditare, extras de cont, borderou de primire a obiectelor în consignaţie, borderou de ieşire a obiectelor în consignaţie, jurnal privind operaţiuni diverse (pentru conturi sintetice), fişă de cont pentru operaţiuni diverse, fişă de cont pentru operaţiuni diverse (în valută şi în lei) decizie de imputare, angajament de plată.
c) documentele financiar-contabile care atestă provenienţa unor bunuri cu durată de viaţă mai mare de 10 ani – se păstrează, de regulă, pe o perioadă de timp mai mare, respectiv pe perioada de utilizare a bunurilor.