Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
OUG nr. 111 din 2 octombrie 2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, publicata în MOF nr. 945 din 4 octombrie 2021.
În vederea acordării sumelor necesare plății indemnizației de somaj tehnic, angajatorii vor depune, prin poșta electronică, la agențiile pentru ocuparea forței de muncă județene, precum și a municipiului București în raza cărora își au sediul social :
- o cerere semnată și datată de reprezentantul legal însoțită de
- o declarație pe propria răspundere și de lista persoanelor care urmează să beneficieze de această indemnizație, asumată de reprezentantul legal al angajatorului, conform modelului care va fi aprobat prin ordin al ministrului muncii și protecției sociale în termen de 10 zile lucrătoare de la intrarea în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență.
Angajatorii își asumă răspunderea pentru corectitudinea și pentru veridicitatea datelor înscrise în documentele prevăzute mai sus.
Plata indemnizației se va face către conturile deschise de angajatori la instituțiile de credit.
Documentele se depun în luna curentă pentru plata indemnizației din luna anterioară.
Plata din bugetul asigurărilor pentru șomaj a indemnizațiilor se face în cel mult 15 zile de la depunerea documentelor.
Plata indemnizației se efectuează salariatului în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea de către angajator a sumelor.