Ce documente sunt necesare pentru inregistrarea ca platitor de TVA ?

Inregistrarea ca platitor de TVA se face conform Ordinului 2795/2011 cu modificarile ulterioare;

Actele necesare sunt :

·         Declaratia 010 – in care se trece cifra de afaceri estimata;

·         Anexa 2 la declaratia 010 ;

·         Copie dupa rezolutie si certificatul constatator de la Registrul Comertului;

·         Declaratia pe proprie raspundere cu locul unde se desfasoara activitatea (la sediul social , punct de lucru) obiectul de activitate

·         Copie dupa actul de detinere a spatiului : extras CF nu mai vechi de 6 luni si contract de inchiriere sau comodat dupa caz;

·         Copie dupa CI a administratorilor

·         In cazul in care asociatii si administratorii sunt persoane straine : copie dupa pasaport + declaratie pe proprie raspundere ca nu au infractiuni conform OG 75/2001;

·         In cazul in care societatea are puncte de lucru – copie dupa actul de detinere a spatiului : extras CF, contract de inchiriere/comodat si copie dupa certificatul constatator de infiintare a punctelor de lucru;

In cazul in care se opteaza pentru TVA la incasare se mai depune o notificare prin formularul  097.

Articole similare

Comentariul tau aici