Documente necesare pentru inregistrarea sediilor secundare

Pentru înregistrarea sediilor secundare a unei societăți care deține un număr minim de 5 salariați este nevoie de următoarele documente:

  • Declaraţie de înregistrare/Declaraţie de menţiuni pentru sedii secundare – formular 060 la care se vor depune/prezenta în copie şi original
  • copia certificatului de înregistrare fiscală a persoanei juridice de care aparţine sediul secundar sau filiala;
  • actul de înregistrare a menţiunii privind înfiinţarea sediului secundar pentru persoanele juridice fără scop patrimonial (încheierea instanţei prin care s-a dispus înscrierea modificării în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor);
  • dovada de spaţiu pentru sediul secundar declarat;
  • declaraţie pe proprie răspundere că are 5 salariaţi începând cu data…privind data angajării celui de-al 5–lea angajat, dacă este cazul.

Pentru înregistrarea sediilor secundare a unei societăți care deține mai puțin de 5 salariați, se va face la organul fiscal în raza căruia se află înregistrată societatea mamă prin completarea formularului – Declaraţie privind sediile secundare.

Articole similare