Modul de completare a documentatiei pentru solicitarea sprijinului de 41,5%

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Documentatia care trebuie depusa pentru obtinerea sprijinului de 41.5% se descarca de pe platforma aici.gov.ro, se completeaza, dupa care se reincarca in aplicatie.

Documentul pdf contine :

1.Declaratia pe propria raspundere – pagina 1, care se completeaza cu datele reprezentantului legal (administrator) si se bifeaza una din cele 3 casete:

1.au avut o durată a suspendării contractului individual de muncă de minimum 15 zile în perioada stării de urgență sau de alertă și au beneficiat de prevederile art. XI alin. (1) din OUG nr. 30/2020 – adica au beneficiat de somaj tehnic suportat de stat

2.au avut o durată a suspendării contractului individual de muncă în conformitate cu prevederile art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, de minimum 15 zile în perioada stării de urgență sau de alertă și au beneficiat de prevederile art. 53 din Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare- adica au beneficiat de somaj tehnic suportat de angajator

3.au avut o durată a suspendării convenției individuale de muncă încheiate în baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, republicată, cu modificările ulterioare, de minimum 15 zile în perioada stării de urgență sau de alertă și au beneficiat de prevederile art. XV din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2020.

In exemplul de mai jos presupunem ca au beneficiat de somaj tehnic suportat de stat .

Se incarca apoi semnatura reprezentantului legal – fie electronica daca acesta detine una, fie olografa – incarcata ca imagine.

2. Cererea -pagina 2

Aici se va completa contul IBAN al angajatorului, AJOFM de care apartine firma, daca se declara lunar sau trimestrial obligatiile fiscale, si apoi se alege luna – in cazul nostru luna iunie.

Se aplica semnatura si pe aceasta pagina.

Restul informatiilor se vor autocompleta dupa completarea listei salariatilor de pe pagina 3.

3. Lista salariatilor-pagina 3

Campurile din lista se completeaza astfel:

  • Numărul de zile de suspendare a contractului individual de muncă/convenției individuale de muncă în perioada stării de urgență/stării de alertă – se completeaza conform Registrului general de evidență a salariaților în situația contractelor individuale de muncă sau conform Registrului de evidență a membrilor cooperatori, întocmit și păstrat de societatea cooperativă potrivit Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, republicată, cu modificările ulterioare, în situația convențiilor individuale de muncă.
  • Numărul de ore efectiv lucrate -se completează cu numărul de ore efectiv lucrate în luna pentru care se solicită decontarea sumei prevăzute de art. I alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 92/2020, inclusiv orele aferente concediului de odihnă efectuat.
  • Indemnizatia solicitata- 41,5% din salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat, dar nu mai mult de 41,5% din câștigul salarial mediu brut prevăzut de Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2020 nr. 6/2020, cu modificările și completările ulterioare.

Indemnizatia solicitata se completeaza automat de catre aplicatie pe baza numarului de ore si a salariului de baza.

Se semneaza si acest formular corespunzator.

Articole similare

8 Thoughts to “Modul de completare a documentatiei pentru solicitarea sprijinului de 41,5%”

  1. teodora

    sunati la 021444000 si ei va lamuresc ….o zi frumoasa

  2. Dragos

    Buna ziua, o întrebare, dacă poate cineva sa mă ajute:
    Dacă ai 500 de anagajati, trebuie completați anagajat cu angajat?! Nu se poate încarcă o lista?!
    Mulțumesc.

    1. admin

      Asa cum e acum formularul, nu are prevazuta posibilitate de import din excel. Mai bine sa contactati AJOFM – poate in acest caz accepta sa transmiteti in alt mod lista. La 500 de angajati e foarte complicat de completat manual.

  3. Andreea

    la nr de zile de suspendare se trec zilele lucratoare sau zilele calendaristice? Multumesc.

  4. VANCEA IOAN

    Daca se semneaza olograf in caseta “Semnatura” trebuie incarcata cererea, declaratia respectiv lista, (listate , semnate olograf si scanate in prealabil) ???

  5. radu gigi

    in ”Lista” se mai adaugă vreun fisier?

    1. Eugenia

      se mai adauga op-urile sau extrasul de cont ca dovada a platilor efectuate

      1. Cristi

        Imi spuneti va rog frumos unde e mentionat acest lucru (sa adaugi OP-urile sau extrasul de cont la documentatia care se depune pe aici.gov.ro)? Din pacate au facut Lista in care treci zilele suspendate ca si nr de zile lucratoare, in loc de zile calendaristice (in OU 92/2020 prevederea se aplică dacă salariaţii în cauza au beneficiat de indemnizaţia de şomaj cel putin 15 zile în perioada stării de urgenţă şi ulterior, în perioada stării de alertă.)

Comentariul tau aici