Nota de receptie este un document pentru receptia bunurilor aprovizionate, prin care se justifica incarcarea in gestiune si inregistrarea in contabilitate.
Conform ordinului 3512/2008, se foloseste ca document de receptie obligatoriu numai in cazul:
– bunurilor materiale cuprinse intr-o factura sau aviz de insotire a marfii, care fac parte din gestiuni diferite;
– bunurilor materiale primite spre prelucrare, in custodie sau in pastrare;
– bunurilor materiale procurate de la persoane fizice;
– bunurilor materiale care sosesc neinsotite de documente de livrare;
– bunurilor materiale care prezinta diferente la receptie;
– marfurilor intrate in gestiunile la care evidenta se tine la pret de vanzare.
În conditiile in care nu se inscriu datele valorice in Nota de receptie si constatare de diferente, este obligatoriu ca aceste date sa se regaseasca intr-un alt document justificativ care sta la baza inregistrarii in contabilitate a valorii bunurilor.
Articole similare
-
PDF actualizat al declaratiei unice 01.08.2025
Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!... -
Modificare Procedura Registrul locuintelor cu cota redusa de TVA
Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT! ANAF... -
Consiliul Concurentei propune revizuirea legislatiei pentru taxi si transport alternativ
Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT! Intr-un...