Pe site-ul Ministerul Dezvolarii Regionale si Administratiei Publice a fost publicat un proiect de lege ce vizeaza aplicarea prevederilor art. 46 si 47 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare , respectiv art. 12 alin. (7) din Hotararea Guvernului nr. 1/2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
Concret, prin proiectul de lege se aproba lista actelor administrative fiscale si procedurale emise de organul fiscal local ce pot fi comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanta sau tiparite prin intermediul unui centru de imprimare masiva, valabile fara semnatura persoanelor imputernicite si stampila organului fiscal local si se aproba procedura de comunicare a actelor administrative fiscale si procedurale prin mijloace electronice de transmitere la distanta, precum si conditiile in care aceasta se realizeaza.
Puteti consulta aici lista actelor ce pot fi comunicate prin mijloace electronice.
Puteti consulta aici procedura de comunicare.
Acest proiect de lege a fost publicat in data de 29.09.2016. Termenul limita pana la care se pot transmite propuneri sau observatii este de 10 zile calendaristice de la publicarea anuntului.