Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Dupa ce operatorul economic s-a dotat cu case de marcat cu jurnal electronic, in practica se vor folosi urmatoarele declaratii fiscale, care trebuie depuse la ANAF pentru diferite situatii:
- C801 – Cerere de atribuire a numărului unic de identificare din aplicaţia informatică a ANAF
F4102 – Formular pentru înregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) instalate.
F4103 – Formular pentru înregistrarea unor schimbări privind starea/ situaţia precum și livrarea/achiziția aparatelor de marcat electronice fiscale.
F4109 -Declarație privind aparatele de marcat electronice fiscale (AMEF) neutilizate.
A4200 – aplicație pt. validarea fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, conținand registrul rapoartelor Z și bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curentă, prevazut în secțiunea II.12 din anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.
A4201 – aplicație pt. validarea fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, în activitatea de schimb valutar, conținând bonurile fiscale (sectiunea II.1) și raportul Z (sectiunea II.5) pentru o zi fiscală, în conformitate cu anexa 2 la OPANAF nr. 146/2018
A4202 – aplicație pt. validarea fișierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, utilizate în activitatea de taximetrie conținand registrul rapoartelor Z și bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curentă, prevazut în secțiunea II.2 din anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.
A4203 – aplicație pt. validarea fișierelor XML create de aparatele de marcat electronice fiscale altele decat cele utilizate în activitatea de schimb valutar sau în activitatea de taximetrie (inclusiv cele utilizate în aeroporturi), conținand bonurile fiscale (secțiunea II.3) și raportul Z (secțiunea II.7) pentru o zi fiscală, în conformitate cu anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.
Toate formularele de mai sus le puteti descarca de pe site-ul ANAF-ului din desctiunea descarcare declaratii: www.anaf.ro