Schimbarea administratorului unei SRL- pasii de parcurs

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

La fel ca in cazul oricarei modificari aduse actului constitutiv al unei SRL si la schimbarea administratorului se depune la Registrul Comertului o cerere de inregistrare mentiuni. Schimbarea presupune ca un administrator vechi este inlocuit cu unul nou.

Documentele care trebuie depuse la ONRC sunt:

  • Cerere de inregistrare mentiuni
  • O hotarare a adunarii generale a asociatilor sau o decizie a asociatului unic
  • Actul constitutiv actualizat
  • Declaratia pe propria raspundere a administratorului si specimenul de semnatura
  • Actul de identitate ale noului administrator (copie)

Atentie! În cazul SA şi SCA schimbarea administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de supraveghere, cenzorilor şi auditorilor nu constituie modificare a actului constitutiv şi nu necesită depunerea actului constitutiv actualizat.

Raspundrea administratorilor unei societati cu raspundere limitata

Articole similare

Comentariul tau aici