Ce documente sunt necesare pentru obtinerea certificatului de atestare fiscala si de cazier fiscal ?

Eliberarea certificatului de atestare fiscală

 În vederea obținerii unui certificat de atestare fiscală este necesară depunerea formularului – cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscală – click aici.

Certificatul de atestare fiscală este valabil 30 de zile de la data emiterii.

Eliberarea certificatului de cazier fiscal

În vederea obținerii certificatului, contribuabilii trebuie să depună/prezinte următoarele:

 – cererea de eliberare a certificatului de cazier fiscal – formular 502;

– actul de identitate al reprezentantului legal/împuternicitului;

 – împuternicire/împuternicire avocaţială/mandat, în cazul în care cererea de eliberare/certificatul de cazier fiscal este solicitat/ridicat de împuternicit/avocat/angajat al societăţii;

 – documentul care atestă calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice.

Certificatul de cazier fiscal este valabil 30 de zile de la data emiterii şi numai în scopul în care a fost eliberat.

Articole similare

Comentariul tau aici