Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!
Inspectia Muncii a publicat in 06.11.2020 un ghid cu privire la desfasurarea activitatii in regim de telemunca, munca la domiciliu si program de lucru individualizat.
Având în vedere Hotărârea nr. 52/5.11.2020 privind stabilirea unor măsuri suplimentare necesar a fi aplicate pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Inspecția Muncii a elaborat un ghid menit să îndrume angajatorii care își vor desfășura activitatea în regim de muncă la domiciliu/telemuncă sau prin aplicarea un program individualizat de muncă.
Ghidul poate fi descarcat de AICI
Ghidul vine în sprijinul angajatorilor și conține explicații privind aplicarea și modalitatea de înregistrare în registrul general de evidență a salariaților în conformitate cu prevederile H.G. nr. 905/2017 privind registrul general de evidență a salariaților, a situațiilor în care activitatea se desfășoară prin:- stabilirea unor programe individualizate de muncă;- munca la domiciliu;- telemuncă. Precizăm că, în implementarea acestor prevederi, angajatorii trebuie să aibă în vedere aplicarea tuturor măsurilor necesare respectării regulilor de diminuare a riscului de infectare cu virusul SARS-COV-2 pentru aceste categorii de lucrători.