Gestiunea unui magazin online

  • Inscrie-te ACUM la newsletterul GRATUIT Contzilla.ro
  • All Inclusive - toate lucrarile de specialitate - Click AICI!
  • Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

    Atunci cand vorbim de magazine online, trebuie sa stim ca modul si regulile de gestionare sunt similare celor dintr-un magazin obisnuit.

    La fel ca magazinele fizice, si magazinele online lucreaza cu stocuri, fac note de receptie, emit facturi.

    Pentru magazinele online trebuie asadar sa asiguri:

    • organizarea gestiunii;
    • contabilitatea
    • salarizarea, daca ai personal angajat;
    • organizarea logisticii: transport, ambalare, colaborarea cu curierii, etc.
    • facturarea si urmarirea incasarii facturilor.

    Daca utilizezi Smart Bill poti asigura pentru business-ul tau tot ce tine de gestiune, facturare, contabilitate si salarizare, intr-un sistem integrat, gestionat in cloud.

    Transferul datelor dintre aceste module te ajuta sa fii mai eficient, mai organizat si mai liber de sarcini repetitive.

    In plus, exista mai multe posibilitati de integrare a Smart Bill cu magazinul on-line. Poti conecta magazinul on-line dezvoltat pe diverse platforme cum sunt: Prestashop, Magento, WooCommerce, Opencart, Gomag, Bluegento, Famshop, XConnector.

    Un alt lucru util este ca Smart Bill este integrat si cu mobilPay ca si aceasta integrare iti da posibilitatea ca documentele tale sa fie platite de clienti direct online, cu cardul prin intermediul unui buton de plata pe care il pot contine facturile.

    In ce priveste inventarierea anuala a patrimoniului (obligatorie cel putin o data pe an pentru fiecare entitate), ai un modul dedicat care iti permite sa efectuezi inventarierea fara sa intrerupi activitatea. Poti utiliza dispozitive mobile care sa te ajute sa te deplasezi in locuri mai greu accesibile si sa obtii datele necesare, poti utiliza coduri de bare si cititoare de coduri de bare. (ca o paranteza in Smart Bill codurile de bare se pot folosi si pentru emiterea de bonuri fiscale).

    Iata de ce poti beneficia daca alegi sa utilizezi Gestiunea simpla de la Smart Bill:

    • Facturare / Vanzare
    • Gestiunea stocurilor
    • Inregistrarea cheltuielilor si gestionarea platilor catre furnizor
    • Inventariere
    • Lucru cu coduri de bare
    • Conectare la case de marcat
    • Plugin-uri pentru integrarea cu magazine online: Magento, Woocommerce, Prestashop, OpenCart
    • Aplicatie pentru iOS si Android

    Daca doresti mai mult poti alege Gestiunea plus care asigura in plus posibilitatea de a acorda drepturi avansate pentru utilizatori, API si alte functionalitati suplimentare.

    In ce priveste emiterea facturilor, aceasta se poate face in Smart Bill atat in limba romana si in lei cat si in alta limba si in alta valuta.

    Trebuie doar sa iti configurezi asa cum doresti aplicatia:

    Un magazine online poate sa se confrunte cu diferite spete fiscale in functie de complexitatea activitatii, cum ar fi:

    • daca importa sau nu produsele din state non UE;
    • daca face achizitii intracomunitare;
    • daca vinde la persoane fizice din alte tari (vanzari la distanta);
    • daca lucreaza in sistem drop-shipping si multe altele.

    De aceea, este important sa iti setezi de la inceput modelul de business, sa stabilesti circuitele produselor pentru ca mai apoi, impreuna cu un specialist contabil sa stabilesti obligatiile fiscale: cand ai de platit TVA, cand emiti facturile in regim de scutire, care este plafonul de vanzari la distanta pentru tarile in care vinzi si care sunt consecintele daca il depasesti.

    Articole similare

  • Autor: Delia Mircea
  • Profil Google Plus Delia Mircea

  • Articole similare

    Comments are closed.

    Distribuie acest articol: