Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
ANAF a inceput sa trimita societatilor, prin intermediul Spatiului Privat Virtual, niste rapoarte care contin informatii cu privire la neconcordantele dintre inregistrarile efectuate de angajator in REVISAL si formularele 112 depuse pentru anul 2018.
Documentele trimise arata cam asa:

Raportul contine informatii cu privire la:
- societatea in cauza;
- perioada de raportare;
- vectorul fiscal – daca are sau nu obligatia declararii impozitului pe veniturile din salarii;
- date cu privire la formularul 112 (daca a depus sau nu D112 in perioada de raportare; tipul declaratiei; data depunerii; D112 cu total obligatii de plata cu valoarea zero);
- date cu privire la numarul de salariati activi (conform REVISAL si conform datelor inscrise in formularul 112);
- posibile diferente;
- numar CNP-uri unice.
Practic, societatile vor trebui sa verifice aceste rapoarte primite iar daca exista neconcordante intre informatiile din REVISAL si formularele 112 sa efectueze modificarile necesare.
Autor articol: Diana Lodoaba, economist, profil Linkedin -click aici-