Regim intern de numerotare a documentelor financiar-contabile

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Entităţile vor asigura un regim intern de numerotare a documentelor financiar-contabile, astfel:

  • persoanele care răspund de organizarea şi conducerea contabilităţii vor desemna, prin decizie
    internă scrisă, o persoană sau mai multe, după caz, care să aibă atribuţii privind alocarea şi
    gestionarea numerelor aferente;
  • fiecare document va avea un număr de ordine sau o serie, după caz, număr sau serie ce trebuie
    să fie secvenţial(ă), stabilit(ă) de entitate. În alocarea numerelor se va ţine cont de structura
    organizatorică, respectiv gestiuni, puncte de lucru, sucursale etc.;
  • entităţile vor emite proceduri proprii de stabilire şi/sau alocare de numere ori serii, după caz,
    prin care se va menţiona, pentru fiecare exerciţiu financiar, care este numărul sau seria de la care
    se emite primul document.

Articole similare

Comentariul tau aici