Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
In ceea ce priveste sanatatea si securitatea in munca, angajatorul are in principiu urmatoarele obligatii:
-sa asigure securitatea si sanatatea salariatilor in toate aspectele legate de munca;
-daca un angajator apeleaza la persoane sau servicii exterioare, aceasta nu il exonereaza de raspundere in acest domeniu;
-obligatiile salariatilor in domeniul securitatii si sanatatii in munca nu pot aduce atingere responsabilitatii angajatorului;
-masurile privind securitatea si sanatatea in munca nu pot sa determine, in niciun caz, obligatii financiare pentru salariati.
Angajatorul raspunde de organizarea activitatii de asigurare a sanatatii si securitatii in munca.
In cuprinsul regulamentelor interne sunt prevazute in mod obligatoriu reguli privind securitatea si sanatatea in munca.
In elaborarea masurilor de securitate si sanatate in munca agajatorul se consulta cu sindicatul sau, dupa caz, cu reprezentantii salariatilor, precum si cu comitetul de securitate si sanatate in munca.