Dosarul pentru somaj -ce acte se depun la AJOFM?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT

In cazul in care ramai fara loc de muncă din motive neimputabile, cum ar fi concedierea fără consimțământul ambelor părți sau după finalizarea studiilor și te afli în căutarea unui nou loc de muncă, ai posibilitatea de a beneficia de indemnizație de șomaj pentru o perioadă de pana la un an.

Ce trebuie sa contina dosarul?

  • actul de identitate  – copie;
  • acte de studii si de calificare – copie;
  • declaraţie pe propria răspundere, că persoana nu are restricţii medicale care o împiedică să presteze muncă sau că are eventuale restricţii medicale care o împiedică să presteze o anumită muncă/adeverinta medicala din care sa rezulte ca persoana este clinic sanatoasa sau apta de munca ori ca are eventuale restrictii medicale;
  • declaratie de acord in vederea accesarii si listarii adeverintei de venit de pe site-ul ANAF;
  • declaratie pe proprie raspundere din care sa  rezulte ca in prezent nu realizez venituri deloc sau ca veniturile realizate din activitati autorizate potrivit legii  sunt mai mici de 598 RON / luna (valoarea ISR pe 2023)
  • adeverinta de vechime
  • ANEXA 26 CONFORM ART 18 DIN HG 174/2002
  • IBAN
  • Anexa 8 la Regulament GDP-2019
  • Declaratie conform modelului anexat
  • DACA ESTE CAZUL: deciziile de stabilire , suspendare si incetare ingrijire copil de la AJPIS pentru copii nascuti dupa 01.2011;

Modelele de declaratii si anexe le puteti regasi aici:

Documente suplimentare se pot descarca de pe site-ul AJOFM Cluj chiar de aici.

Articol realizat de Tiplea Erika.

Articole similare

Comentariul tau aici