Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!
Angajatorii pot contracta serviciul de completare si transmitere a registrul electronic de evidenta al salariatilor REVISAL prin incheierea, cu respectarea dispozitiilor art. 20 alin. (5) din Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare, de contracte de prestari de servicii cu prestatori inregistrati la inspectoratele teritoriale de munca, care isi desfasoara activitatea in conditiile prevederilor legale in vigoare.
Angajatorii au obligatia de a informa in scris inspectoratele teritoriale de munca despre incheierea contractului cu prestatorul cu care a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului. Informarea inspectoratului teritorial de munca se va efectua in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului de prestari de servicii.
Informarea consta intr-o adresa intocmita de angajator, care va cuprinde: denumirea prestatorului de servicii; certificatul de inregistrare al prestatorului, eliberat de registrul comertului; dovada inregistrarii prestatorului ca operator de date cu caracter personal, conform prevederilor Legii nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si data de la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere a registrului.
In cazul incetarii sau rezilierii contractului de prestari de servicii, angajatorul va comunica inspectoratului teritorial de munca acest fapt cel mai tarziu la data incetarii sau rezilierii, in vederea eliberarii unei noi parole angajatorului.
Totul despre Salarizare – click pentru detalii!
Model adresa informare ITM
Denumire beneficiar: ……………………………………………………
Adresa:………………………………………………………………………………………
CUI/CIF:…………………………………………………………………………………….
Nr. telefon:……………………………………………………………………………….
Nr………../data…………………
Catre,
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA
Avand in vedere prevederile H.G. 500/2011 si OMMFPS 1918/2011, respectiv cele precizate la Capitolul III, punctele 10 si 11, prin prezenta va informam ca s-a incheiat contractul/act aditional nr._______/_________, cu prestatorul ce va realiza serviciul de complectare si transmitere a Registrului General de Evidenta a Salariatilor (REVISAL).
Caracteristicile contractului sunt urmatoarele:
Denumire prestator servicii:……………………………………………………
CUI/CIF:………………………………………………………………………………………
Nr.telefon:………………………………………………………………………………….
Data la care s-a contractat serviciul de completare si transmitere a Registrului……………
De asemenea avand in vedere prevederile Capitoliului III punctul 12 din Ordinul nr. 1918/2011 in cazul modificarii sau rezilierii contractului de servicii, ne angajam sa va informam in cel mai scurt timp posibil (la data modificarii, rezilierii sau incetarii acestuia).
REPREZENTANT LEGAL,
__________________________
(nume, prenume, semnatura si stampila)