Cum comunica un cabinet de contabilitate informatiile financiare lunare catre clienti?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Atunci cand tii contabilitatea unei firme sau a unui portofoliu de firme, pe langa partea de prelucrare a documentelor contabile, calcul a taxelor de plata si intocmire a declaratiilor fiscale, exista si partea de comunicare cu clientii care implica:

  • comunicarea sumelor de plata la bugete
  • comunicarea documentelor transmise de ANAF prin SPV
  • comunicarea a diferiti indicatori
  • documente de salarizare, state de plata, adeverinte de salariati, fluturasi.
  • informatii despre furnizorii neplatiti si clientii neincasati
  • situatia veniturilor si cheltuielilor, samd.

Asadar, dincolo de sumele de plata lunare, exista o intreaga activitate pentru informarea clientilor privind aspectele mai sus mentionate.

Este important ca aceasta sa fie automatizata pentru a deveni mai facila aceasta comunicare cu beneficiarii finali ai serviciilor contabile si in acelasi timp pentru a economisi timp.

In SmartBill, prin modulul ManagerConta s-au facut pasi importanti in acest proces.

SmartBill ManagerConta permite o interactiune facila cu autoritatile fiscale prin depunerea declaratiilor fiscale printr-un simplu click, dar si accesul la SPV sau gestionarea contractelor cu clientii firmelor de contabilitate, a fost completata cu cateva facilitati noi care se refera tocmai la aceasta comunicare cu clientii.

Cum functioneaza?

Din meniul de Raportari, se pot extrage raportarile dorite pentru un anumit client. Se pot prelua balante, sume de plata la buget, state de plata, fluturasi de salarii. Aceste raportari sunt apoi trimise automat, pentru fiecare firma, sub forma unui rezumat lunar.

Clientii primesc un e-mail de unde pot accesa rapoartele trimise sau, daca sunt utilizatori SmartBill pot sa le vada direct contul lor. Daca nu au cont, vor primi un cont gratuit destinat vizualizarii acestor informatii.

Pentru fiecare firma poti sa setezi apoi informatiile pe care sa le primeasca. De exemplu, daca iti dai acordul, clientii poti sa isi extraga singuri adeverinte de salarizare din aplicatie.

In final, dupa ce toate rapoartele au fost preluate din SmartBill Conta aceastea se pot trimite clientului:

Clientul primeste pe email cu mesaj de forma:

Mesajul contine un link catre rapoartele transmise:

Iata cum arata un exemplu de sistem de rapoarte la care poate avea acces clientul:

O data configurat sistemul de rapoarte necesar fiecarui client, acesta poate fi transmis lunar clientilor, rapid, intr-un mod profesionit, standardizat.

Articole similare

Comentariul tau aici