Infiintare SRL – asociat unic in 2023

Pentru Facturare si Gestiune recomandam SmartBill. Incerci GRATUIT!

Inca de la finalul anului 2022, infiintarea unei societati se poate doar prin:

– intermediul unui avocat

– prin persoana care urmeaza sa fie asociatul unic al respectivei societati

– prin contract de contabilitate dar doar cu procura notariala

– prin expedierea prin posta a dosarului cu documente la Registrul Comertului

Documentele pe care trebuie sa le completam la infiintarea unei societati sunt urmatoarele:

In prima etapa trebuie sa completam cererea de verificare disponibilitate şi rezervare denumire firmă care sa contina 3 variante de denumiri. Aceasta perioada de valabilitate este de 30 de zile.

In a doua etapa se va realiza inregistrarea in Registrul Comertului

Dosarul trebuie sa contina:

  1. Cererea de inregistrare
  2. Declaratia tip raspundere cu privire la îndeplinirea condițiilor de funcționare/desfășurare a activității pentru sediul social și/sau sedii secundare
  3. Actul constitutiv in original, respectiv statutul societatii (il gasiti atasa mai jos )
  4. Documentul care face dovada de spatiu al sediului social (Contract de inchiriere, contract de comodat, extras de Carte Funciara)
  5. Actele de identitate ale administratorului/ administratorului, asociatului/asociatilor.
  6. Cazierul fiscal – aceste informatii vor fi preluate de catre ONRC direct de la ANAF
  7. Declaratia privind beneficiarii reali
  8. Specimenul de semnatura
  9. Declaratia privind vectorul fiscal

O lista insotita cu detalii cu privire la aceste documente o regasim pe site-ul ONRC aici.

Articol realizat de Tiplea Erika .

Articole similare

Comentariul tau aici