Pierderea bazei de date REVISAL – ce e de facut?

Pentru Facturare si Gestiune recomandam Smart Bill. Incerci GRATUIT!

Angajatorii se pot confrunta cu situatia in care din diverse motive (defectarea calculatorului unde a fost instalata baza de date; incendiu; etc.) pot pierde baza de date a aplicatiei REVISAL.

Daca te afli in aceasta situatie exista trei posibilitati prezentate de ITM in vederea rezolvarii acestei probleme:

  • sa importi un fisier .rvs, in mod normal, cel mai recent generat din aplicatia Revisal 6.0.6, accesand meniul „Instrumente”, butonul „Import RVS” (recomandat);
  • sa depui la ITM o cerere de recuperare a bazei de date (recomandat daca nu s-a facut trecerea la versiunea 6.0.6 a aplicatiei Revisal).

Atentie! Recuperarea bazei de date se poate realiza numai pentru angajatorii ce au peste 50 de salariati, a caror fisiere .rvs sunt valide (respecta structura registrului publicată pe site-ul www.inspectiamuncii.ro/reges precum si regulile de completare ale acestuia);

  • sa refaci manual baza de date, introducand in aplicatie informatiile, respectand ordinea exacta in care au fost introduse pana la momentul pierderii bazei de date (in refacerea manuala a bazei de date te poti folosi de cea mai recenta salvare detinuta si care poate fi restaurata cu succes in aplicatie cu optiunea „Restaurare baza de date” din tab-ul „Instrumente”, urmand a o actualiza manual cu informatiile ulterioare.

Ghidul salarizarii 2019

Articole similare

Comentariul tau aici