Acte necesare pentru actualizarea obiectului de activitate potrivit CAEN

Documentele necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a actualizării obiectului de activitate potrivit CAEN :

  • Cererea de actualizare a obiectului de activitate conform CAEN (original)
  • Certificatul de înregistrare, în original –
  • Dacă este cazul, împuternicire specială (în formă autentică), avocaţială sau delegaţie pentru persoanele desemnate să îndeplinească formalităţile legale (original)
  • Dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale

45 lei – taxele de registru;

27 lei, reprezentând un procent aplicat taxei de registru – 50% Fondul de lichidare şi 10% Fondul de buletin prevăzute de Legea nr. 85/2014.

 

După caz, dacă se solicită eliberarea extrasului de registru :

  • Cererea comandă eliberare acte (original)
  • Dovada privind plata taxelor pentru eliberarea extrasului de registru

45 lei – taxa de registru.

Sursa: ONRC

Articole similare

Comentariul tau aici